tisdag 4 oktober 2011

Allergisk mot koppar

Antog att vi den har tidpunkten skulle du vara ett minne blott-at
som skugga under solen.

"Evigt solsken av ett flackfritt minne". Snarare att jag bad dig komma for
att senare lura med en haftpistol under min kudde.
Javla apa - svingar dig undan med att spela offer for vad du tidigare blivit utsatt for.
Bankar pa djungeltrumman och fangar kukbananer via MIN telefonbok.
Latt for cynismen, livet ar en Tom Petty lat, latt att vara efterklok.

"Hadanefter" sjunger jag och later mig le framfor ett glas och sallskap.

"Tidigare var vi horor me numera obetalad vanskap". Bar pa ditt sjalvhat som blivit
en accessoar. Tappar bort kamerabatteri, skor men halsbandet tar jag aldrig av, inte
ens under jordskalv.

Mina vanner sager det ena och det andra. Vi skrattar at dig aven efter de berattat
hur de rakat knulla dig under en fylla. Javla pestparasiter - fittloskar mig i ansiktet
som om jag skulle vara bast i vatt tillstand. Vander mig om tills de somnat sen paminner
mig sjalv varfor vi fortfarande ar vanner. Mina vanner sager det ena och det andra
om dig. Sen ar allting glomt forutom du.

Det har maste vara min fjarde text om dig sedan jag kom hit. Fyller upp mitt lager tills
du blir uttrakad och borjar sakna mig, vill ha mig hemma redan nu. Allt jag tranar efter
ar att du ger mig chansen att skriva hur mycket du fuckat upp mig. Kara, ge mig ett mail
sa skickar jag tillbaka ditt halsband pa posten.

Inga kommentarer: